מאחורי כל מותג יש סיפור כלשהו. בין אם זה מותג של נעליים, מותג של פריט לבוש כלשהו, מותג קוסמטיקה או מותג מכל תחום אחר, הוא מספר סיפור מסוים, המביא אתו מסר חשוב, שהוא זה העושה את המותג כפי שהוא ושונה מהאחרים. זה יכול להיות מותג וותיק מאד, שמלווה אותנו עשרות שנים או מותג צעיר וחדשני. זה יכול להיות מותג צבעוני ו"רועש" או מותג רגוע יותר. כך או כך, התייחסות אל המותג עצמו כאשר מעצבים את החנות שבה הוא מוצע היא הכרחית וחשוב לבצע זאת כהלכה.
להפוך את המסר לאמצעי ויזואלי
עיצוב חנויות נעליים, בגדים, קוסמטיקה, משקפיים או מוצרים אחרים, מתחיל בהבנת אותו סיפור וחשיפה אליו. המציעים שירותי עיצוב חנות נעליים וחנויות באופן כללי, לומדים בשלב הראשון על סיפורו של המותג ועל המאפיינים שלו כדי לדעת כיצד לבטא זאת באמצעים ויזואליים ובאיזה קונספט עיצובי לבחור שיהיה מתאים לסיפור. התייחסות לכך עוזרת בהגדרתו המדויקת מאד של הקו העיצובי ובבחירתם של אלמנטים שונים שיעבירו את המסר שבו מעוניינים.
את הסיפור של המותג אפשר לבטא בדרכים שונות. עיצוב החנות, הן בחלקה החיצוני והן בחלקה הפנימי, הוא בעל כוח רב והוא יכול להוביל, ובתנאי שנעשה נכון, להצלחתה של החנות. כאשר מבינים היטב את הסיפור יודעים באיזו שפה לבחור, איך להגיע אל הלקוחות הנכונים וגם איך ליצור עניין, למשוך את העין ואת תשומת הלב.
החלטתם לפתוח חנות חדשה? חשוב לכם שהעיצוב שלה והקונספט הוויזואלי-עיצובי שנבחר ישקף את הסיפור העומד מאחוריה בצורה המדויקת ביותר? חברת אידאה – מיתוג ותוצאה היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. אידאה מתמחה בשירותי עיצוב חנויות וכן עיצוב חללים קמעונאיים מסוגים שונים. לקבלת פרטים אודות החברה ואודות שירותיה השונים, התקשרו לטלפון 03-5596803.