אין ישראלי שלא יודע מה זו פיצוציה ואין ישראלי שלא רכש בפיצוציה במרוצת חייו, בין אם מדובר במצרכים קטנים הביתה או בשקדים, אגוזים וגרעינים לפצח. קיימות פיצוציות רבות בארץ – איך בוחר הלקוח הישראלי את הפיצוציה שלו? המוצרים די דומים, אז השאלה הגדולה ביותר היא שאלת חוויית הקנייה. האם הלקוח נכנס לפיצוציה שנראית מעולה ומרגישה מצוין? שכיף לו להיכנס אליה? שמדברת אליו ולצרכים הפונקציונאליים והרגשיים שלו? עיצוב פיצוציות עוסק בכל הקשור למיתוג ועיצוב הפיצוציה, כך שהיא תמשוך לקוחות ותגרום להם לרכוש בה ולשוב לחיקה שוב ושוב.
בידול ומיתוג העסק
כאשר השוק רווי בסוג מסוים של שירותים או מוצרים, ולא קשה למצוא אותם בכל עיר ברחבי הארץ, צריך לגרום לאותו עסק מסוים לבלוט ולהתבדל מהשאר. הרבה פיצוציות לא משקיעות בעיצוב שלהן, כי הפיצוציה נתפסת כחנות עממית. מה שלא תמיד ברור מאליו, הוא שגם אם העסק עממי וגם אם יוקרתי במיוחד, עדיין צריך לתת מענה מדויק ומושקע לעיצוב ולמיתוג שלו. ככל שהתחרות גדולה יותר, כך זה גם נעשה חשוב יותר. פיצוציה שמבדלת את עצמה בנוף ומשקיעה בנראות שלה – תמשוך יותר לקוחות מאשר פיצוציה שלא משקיעה.
חוויית קנייה
לאיזו פיצוציה אתם הייתם רוצים להיכנס? סביר להניח לאחת שנראית טוב, שהיא צבעונית ונעימה, שמשקיעים במראה שלה, במתקני התצוגה ובמדפים שלה, שהיא מייצגת מותג שקל לזכור ולבחור בו בכל פעם מחדש, כי הוא מסמל את המוכר, את האהוב ואת הביתי. מיתוג ועיצוב קמעונאי, לרבות עיצוב פיצוציה, עוסק רבות בשיפור ושדרוג חווית הקנייה. עצם ההבנה שהשהות בחנות והרכישה היא למעשה חוויה שאנחנו מעניקים ללקוח היא חשובה מאוד לכל סוג של חנות ועסק. כאשר אנחנו בחברת אידאה מעצבים עסק, אנחנו דואגים רבות לשדרוג החוויה עצמה, מתוך הבנה שהיא גורמת ללקוח לא רק לרכוש יותר – אלא גם שוב ושוב.
חברת אידאה תשמח לעצב את הפיצוציה שלכם באופן החוויתי, המבדל והמיתוגי ביותר. ברשותנו צוות של מעצבים מקצועיים, יצירתיים ומנוסים מתחומים שונים של עולם העיצוב. אתם מוזמנים ליצור קשר במספר 03-5596803 ולקרוא יותר על תהליך המיתוג שלנו על ידי לחיצה בכפתור.